Need for Speed Rivals [RELOADED] - Full - Hızlı - Torrent

Need for Speed Rivals [RELOADED] - Full - Hızlı - Torrent

NFS RIVALS TORRENT İNDİR

Oyunun diskini taktıktan sonra güzel bir biçimde, Need for Speed Rivals’ın sanatsal çalışması pardon menüsü karşımıza çıkıyor ve iki seçenekten biri ile başlıyoruz. Polis misin? Yoksa sokak yarışçısı mısın? Polis araçlarına olan sempatim yüzünden hemen polis olmayı tercih ettim.(Pis aynasız -M.G) Hot Pursuit’te olan olay gibi aracımı seçtikten sonra belirli bölgede polis olarak başladım ve sokak yarışçılarının peşine düştüm. Hot Pursuit dozunda aldığımız gazla oyuna devam ediyoruz. Sokak yarışçılarını yakalamak ve araçlarını mahvetmek için var gücümüzle aracımızı sürmek ve kendimize zarar vermeden saldırmamız gerekiyor. “SP” yani “Speed Points” puanı kazanıp, gereken puan ile belirtilen yere geri dönmemiz gerekiyor. 

Bu puan oyunda kullandığımız para oluyor. İlk aşamada iki aracı yakaladım. Bir aracı ise saldırarak mahvettim. Daha sonra mecburi olarak sokak yarışçısı moduna başladım. İki modu da denemek mecburi.

Oyun başında pek araç yok bu sebeple sarı Porche’yi seçin. İlk başlayanlar içinde en iyi araç o. Yarışa başladım ve geçen sene Medal of Honor Warfighter oyuncularını etkileyen, Linkin Park’ın Castle of Glass’ın remiksi çalmaya başladı. Bir an ‘’bunun burada ne işi var’’ demeye kalmadan ‘’haa EA işte’’ dedim ve devam ettim. O remix bu oyunun soundtracklerine özel yapılmış ve oldukça keyifli bir tat veriyor.. Bazen oyunlarda aradığım en büyük özellik müzik olabiliyor. Castle of Glass'in bu remiksi beni gayet etkiledi, hatta şu an bu incelemeyi yazarken o müziği dinliyorum.

Oyundaki sesler daha da güzel olmuş, kalitesi artmış. Ses sistemleri bağlı olan konsollarda mükemmel bir araç sesi çıkacağına eminim. Araç modellemeleri de oldukça detaylı ve yaptığınız kazalarda gerçek bir araç kazası gibi. Hani insanı bıktırmayan basit animasyonlar, kazalar, çarpışmalar yok. Bir nevi çarpışma hissini bu oyunda yaşıyorsunuz. O yüzden en çokta polisi seçiyorum. Yani sokak yarışçılarının peşine o karizmatik araçlarla düşüp, o lüks spor araçlarına çarpmak oldukça etkileyici. Virajlarda da araçları uçurumdan düşürmek mükemmel. Bazen gazımı alamayıp, sivil araçlara saldırdığım da oldu. Parçalanma efektleri gerçekten inanılmaz.

Araçların kontrol mekanizması Hot Pursuit ve geçen seneki Most Wanted ile aynı. Redview County bölgesini kontrol altına almak isteyen polis ise görevinin başında. Eski Need for Speed oyunlarına oranla, haritayı açmak için bol bol yarış yapmanız gerekmiyor. Zaten oyunda da hikaye modu olmayınca, haritadan istediğiniz görevi seçip oradaki göreve odaklanıyorsunuz. 



En Düşük (minimum) Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows Vista SP2 32 Bit
İşlemci: Intel 2.4 GHz Core 2 Duo veya AMD 2.8 GHz Athlon X2
RAM: 4 GB
Ekran Kartı: AMD Radeon 3870 512 MB veya NVIDIA GeForce 8800 GT
Hard Disk: 30 GB Hard Disk alanı
DirectX: 9
Boyut: 8.97 GB
Dosya Türü: .iso
İndirme Şekli: Torrent

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder